דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבחור ריהוט משרדי מגוון במיוחד 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1974 פעמים ]

כאשר מדובר על עיצוב נכון של המשרד ושל סביבת העבודה שלכם, אתם מן הסתם יודעים שאתם עומדים מול בחירות מגוונות מאד. למעשה, יש אנשים רבים שמסוגלים די בקלות לרהט את הבית שלהם, אך כשהדבר מגיע לריהוט של המשרד שלהם - הם לפתע מתחילים להתלבט בין סוגים שונים של שולחנות, כיסאות ותוספות שונות למשרד. אי אפשר להגיד שההתלבטות הזו לא מוצדקת. חלפו הימים בהם הריהוט המשרדי היה אחיד בין כל מקומות העבודה. היום אפשר לבחור ריהוט שמגיע במגוון רחב מאד של גדלים וצבעים, ולכן כל ריהוט גם יכול לשקף סביבת עבודה שונה לחלוטין, ואף יש היום ריהוט שמתאים למטרות פונקציונליות ספציפיות.

אז איך אתם, כמנהלי משרד, או כמעצבים של משרד, יכולים לבחור עבורו את הריהוט הטוב ביותר? צריך פשוט להבין מה הצרכים שלכם, ואז הבחירה היא הרבה יותר פשוטה. על מנת שתבינו זאת, נדגים לכם את התהליך דרך הבחירה של שולחן עבודה לעסק שלכם.

לבחור שולחן לפי הצורך

כשאתם צריכים לבחור ריהוט משרדי כמו שולחנות עבודה עבור מקום העבודה שלכם, הכל למעשה תלוי במטרה ובסביבה שבה אתם עובדים. יש לדוגמה לא מעט אנשים, שהמשרד שלהם בכלל מתנהל מתוך הבית הפרטי שלהם. האם אנשים כאלו צריכים דווקא ריהוט משרדי מפואר במיוחד? לאו דווקא. הריהוט צריך להיות בעיקר פונקציונלי ונוח, ובמקרה זה, שולחנות עבודה אינם יוצאים מן הכלל.

במצב כזה, כדאי לבחור בשולחן עבודה אשר לא יהיה רחב מידי, ורוחבו יהיה בטווח שבין 1.40 ל1.60. מדוע לא רצוי שהשולחן יהיה רחב? משום שבניגוד למשרד, הרי שבבית אתם הרבה יותר מוגבלים בשטח - הדירה גם משמשת אתכם למגורים ולא רק לעבודה. סביר להניח שגם ממילא אתם עובדים לבד, ומנהלים עסק בסדר גודל קטן עד בינוני, ולכן אינכם צריכים שולחנות עבודה עצומים, אלא די לכם בשולחן צנוע יחסית, אך איכותי מבחינת העמידות שלו.

מצב אחר לחלוטין מתקיים כאשר אתם רוצים לרכוש ריהוט משרדי עבור משרד המנהל שלכם, כאשר אתם עומדים בראש חברה, ויש לכם גם משרד פרטי משלכם, בתוך מבנה שמיועד כולו אך ורק למקום העבודה. במצב כזה, שולחן המנהל אמור לשקף סטטוס מסוים, ואם לדייק הוא אמור גם לשקף יוקרה. יש מנהלים שאוהבים לרכוש שולחנות עבודה בצורת האות רי"ש. השולחנות הללו מספקים לכם שטח נרחב למדי עבור העבודה שלכם, ולעולם לא תהיה לכם מצוקת מקום.

באשר לצבעים של השולחן, ניתן כמובן לשחק עימם. בעוד שניתן לשמור על הצבע המקורי של השולחן, שהוא בגוון חום (תלוי בסוג העץ כמובן), הרי שאפשר לבחור היום גם ריהוט משרדי שמיועד למנהלים שיהיה בצבעים מבריקים יותר - דבר שמדגיש את היוקרה של המעמד. כמובן שאפשר לחבר היום גם תוספות שונות שיגיעו ביחד עם השולחן שלכם - כמו לדוגמה שולחן מגירות קטן שיגיע ביחד איתו. מדובר על רכיב שימושי מאד, אשר מתאים גם לעובד הזוטר, וגם למנהל הבכיר.

פתאום הבחירה נראית קלה

כפי שראיתם, יש קריטריונים מוגדרים למדי לבחירה של ריהוט משרדי, ובפרט אם מדובר על בחירה של שולחנות עבודה. אם קודם לכן הרגשתם שהמגוון העצום של הדגמים מקשה עליכם לבצע את הבחירה הנכונה, הרי שכעת אתם מבינים שהמגוון דווקא עוזר לכם - כך אתם יודעים שתמצאו במדויק את השולחן אשר מיועד לצרכים שלכם. חשבו מאד לא להתפשר על שולחן שלא מתאים לכם. היום כפי שאתם יודעים, יש שולחנות במגוון של צורות וגדלים, כולל אגב, גם שולחנות סטודיו מיוחדים אשר מתאימים לאדריכלים, ולאנשים נוספים אשר צריכים משטח גדול לתכנון ועיצוב. לכן אפשר למצוא בקלות את השולחן שאתם זקוקים לו.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח, אוהב ספורט ונסיעה על סגווי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב